Şubat 11, 2009

ilaç

her şeyin ilacı olan zaman acıları alırken iyi de, başka şeyleri de götürüyo bazen. o zaman işte diyorum ki "Kronos dede lütfen bunları götürme, bana kalsın sevdiğim duygular", bencil olma diyo o da derinden gelen sesiyle "ya bunları da alırım yanıma ya da acıları da bırakırım yanınızda"...

2 kişi de sallamış:

kudra dedi ki...

offfffff dede olmuş bi ayaa çukurda hala edebiyat yapıo. höt de gitsin

el-myra dedi ki...

zeus çarpar dicem ama karmaşık bi hayat hikayeleri var, belki de bana yardım eder höt dememde di mi ne de olsa zamanında onu yemeye çalışmış kronos.. ama elinde orak var, keser ikimizi de bence